Обмін та повернення

Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

Правила повернення товару
  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

Підстави для відмови:

  1. товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  2. минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
  3. товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”;

Згідно з діючими нормами законодавства такі категорії товарів належної якості не підлягають поверненню або обміну:

Парфюмерно-косметичні товари.

Білизна постільна.

Товари в аерозольній упаковці.

* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).